dimarts, 24 de juliol del 2007

Buiaki Awards.

Estiu + mobbing a la feina = molt temps lliure. Així, fruit de la poca feina que tinc m’he pensat una nova secció, els Buiaki Awards. Una secció on, mensualment, és premiarà al personatge, ja sigui esportista, polític o jueu, que hagi destacat sobre la resta.

Els nominats en aquesta primera entrega dels Buiakis Awards són: Antonio “talentino” Cassano per haver tingut, al més de febrer, una lesió de 15 dies al seu turmell dret i aconseguir arribar a l’agost sense entrenar ni un sol dia. A més a més, ha pensat en denunciar al Madrid per mobbing laboral. La Maria Isabel, del Minoria Absoluta, per el seu súper hit del “Tiburón”. Link: http://rapidshare.com/files/44409986/tiburon_maria_isabel.mp3 Michael Vick (“el asesino de perros” segons diari Marca) per organitzar baralles de gossos en més de 6 estats al llarg dels últims anys. Superestrella de la NFL, top ten en temes salarials, futur membre del Hall of Fame,... està apunt d’arruïnar la seva carrera i entrar a la presó gràcies a les seves baralles canines. Un detall, els gossos que no resultaven morts en la lluita, eren electrocutats a mode de distracció entre combat i combat. Crhis Benoit, ex Superestrella de la WWF i la RAW americanes per, estant fins al cul d’asteroides, assassinar a cops la seva dona i als seus fills per acabar suïcidant-se. El premi per el guanyador és la realització del recull de les seves principals fites, ja siguin esportives o no, en un article al bloc.

A votar s’ha dit.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Dificil elecció entre tots los candidats... M’agradarie votar pel superhit de Maria Isabel (que ja sone al meu mòbil quan algú m’envie un missatge!), però donat que adoro les persones violentes, m’he de decantar o bé pel tio de pressing cach o pel Sr. Vick... Difícil elecció, el primer es carregue la dona i la filla, amb la conya de que a la puta wikipedia ia sortie tot fotie rato; i el segon es tan mestre que gaste el seu temps lliure organitzant lluites de gossos, i rematant los que queden vius a base de corrent electrica...mmmmmmmm! Si un està tarat, l’altre tampoc hu té gaire fi, per lo que considero que pel cache demostrat, tots dos mereixen el meu vot.