dilluns, 29 d’octubre del 2007

Orgoglio Ferrari.

Síííííííííííííííí!!!!!!!!! Campions!!!!!! OOOh!!, rius de semen, encara avui (10 dies després) em brollen cames avall recordant la fabulosa victòria de Ferrari. Ho hagués volgut escriure abans això, però fins ahir cada cop que em posada davant del teclat, inconscientment, de les meves mans només en sortia: “Fills de putaaaaaa!! Queus dongon!!! Dat's pel cul!!! Sííííí!!! A pendre pel cul Mclaren, el negre, el calb, l'aspanyol i la puta pozolana!!!!!!" Encara que les meves paraules no ho reflecteixin, no us podeu ni imaginar el content que estic. Que gran, molt gran!! Perquè, més enllà de guanyar el títol mundial, el passat diumenge es va donar una lliçó al món. L'orgull de ser de Ferrari. Jo estic orgullós de ser de Ferrari, molt orgullós, i vosaltres aspanyols, de que n'esteu d'orgullosos? A celebrar-ho Timmy, però vigila que l'any vinent s'hi ha de tornar!!